Tašky s potiskem jsou jedním z nejpopulárnějších reklamních předmětů malých, středních i velkých firem a my Vám v tomto článku popíšeme, proč tomu tak je a přesvědčíme Vás o tom, že byste se sami měli touto cestou vydat. Dozvíte se hlavní důvody, proč investovat právě do reklamních tašek a reklamy obecně. Rovněž Vám představíme nejčastější typy tašek a vysvětlíme, podle čeho zvolit jejich konečnou podobu.
Tašky s potiskem mají přidanou hodnotu nejen pro Vás, ale i pro Vaše zákazníky
Zákazníci vždy ocení, když od Vás dostanou něco navíc a to rozhodně platí i o reklamních taškách, které mohou použít opakovaně. Vy si díky tomu zajistíte viditelnost i mimo území kde podnikáte a budete tak nenásilnou formou působit na potenciální zákazníky a dostávat se do jejich povědomí.
Reklamní tašky přinášejí hned několik výhod
- Váš reklamní rozpočet zatíží minimálně
- Jsou efektivním způsobem propagace a Vaším zákazníkům přinášejí užitek
- Dají se vyrobit z různých materiálů, v libovolných velikostech a s originálním motivem
- Můžete do nich umístit zboží, které vyrábíte, dárky pro klienti a zaměstnance
- Nabízejí štědrou plochu pro umístění Vašeho loga
Díky reklamním taškám můžete dát vědět svým zákazníkům o novinkách a plánovaných produktech, které se chystáte zavést na trhu. Seznamte se s dalšími oblastmi investování do propagace firmy.
Máte širokou variabilitu výběru
MATERIÁL
Reklamní tašky lze obecně rozdělit do třech kategorií na igelitové, papírové a látkové. První ze zmíněných variant je vhodná v případě, kdy prodáváte zboží nižší váhy. Jedná se o nejlevnější variantu a tudíž je tento typ tašky vhodný pokud máte omezený rozpočet.
Papírové tašky jsou vhodné k přenášení zboží, ale stejně tak Vám zajistí kvalitní propagaci u Vašich obchodních partnerů. Hodí se jak k předávání dárků, tak i přenášení obchodních dokumentů.
Látkové tašky jsou ideální variantou pro firmy, které smýšlejí ekologicky. Jedná se sice o nejdražší z dostupných variant, ale zároveň s nejdelší životností, a tak je zde nejvyšší pravděpodobnost, že ji zákazník použije opakovaně a tím více lidí si jí i všimne.
ROZMĚRY
Rozměry jsou v drtivé většině případů volitelné. Doporučujeme Vám vybrat velikost, do které se pohodlně umístí zboží, které prodáváte – většina prodejců vybírá jednu menší a jednu větší velikost. Stejně tak doporučujeme pořídit i tašky na víno.
MOTIV
Můžete si zvolit některý z již vytvořených motivů, nebo si nechat vytvořit originální návrh podle nabízeného zboží a sdělení, které chcete poslat dál.
Většině dodavatelů postačí, pokud jim napíšeme požadavky a jejich kreativní oddělení již sama zpracují několik návrhů, ze kterých si budete moci vybrat konečný motiv.
Tip: Přečtěte si o důvodech, proč firmy investují do reklamy na internetu.
Bez propagace se o Vás zákazníci nemusí vůbec dozvědět
Nikdy byste neměli podceňovat investice do reklamy, protože jedině tak budete mít kontrolu nad sdělením a zajistíte, že se o Vás potenciální zákazníci dozví.
Kvalitními reklamními předměty budujete pozitivní vztah mezi zákazníky a Vaší značkou. Takové předměty jsou navíc použity opakovaně, a díky tomu zůstáváte v povědomí svých zákazníků mnohem déle. Náklady na jejich výrobu jsou nízké, ale mohou Vám přinést vysoké zisky.
Při výběru reklamních předmětů se řiďte jednoduchými pravidly.
REKLAMNÍ PŘEDMĚTY MUSÍ BÝT
- kvalitní
- užitečné
- dostatečně velké na umístění loga
- použitelné u mužů i žen
VHODNÉ REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
- tašky
- psací potřeby
- kalendáře, diáře
- trička
- USB disk
- klíčenka
- termohrnek, keramický hrnek
Některé společnosti nebo třeba hotely zase využívají jako reklamní předmět například tělovou kosmetiku a šampony s vlastním logem.
Platí, že reklamní tašky jsou absolutním základem, protože právě do nich budete moci umístit i další reklamní předměty, které chcete darovat.
Jaký by podle Vás měl být reklamní předmět, kterým se budete prezentovat před Vašimi zákazníky, ale zároveň i před Vašimi obchodními partnery?