Tašky s potiskem jsou jedním z nejpopulárnějších reklamních předmětů malých, středních i velkých firem a my Vám v tomto článku popíšeme, proč tomu tak je a přesvědčíme Vás o tom, že byste se sami měli touto cestou vydat. Dozvíte se hlavní důvody, proč investovat právě do reklamních tašek a reklamy obecně. Rovněž Vám představíme nejčastější typy tašek a vysvětlíme, podle čeho zvolit jejich konečnou podobu. 

Tašky s potiskem mají přidanou hodnotu nejen pro Vás, ale i pro Vaše zákazníky

Zákazníci vždy ocení, když od Vás dostanou něco navíc a to rozhodně platí i o reklamních taškách, které mohou použít opakovaně. Vy si díky tomu zajistíte viditelnost i mimo území kde podnikáte a budete tak nenásilnou formou působit na potenciální zákazníky a dostávat se do jejich povědomí. 

Reklamní tašky přinášejí hned několik výhod

  • Váš reklamní rozpočet zatíží minimálně
  • Jsou efektivním způsobem propagace a Vaším zákazníkům přinášejí užitek
  • Dají se vyrobit z různých materiálů, v libovolných velikostech a s originálním motivem
  • Můžete do nich umístit zboží, které vyrábíte, dárky pro klienti a zaměstnance
  • Nabízejí štědrou plochu pro umístění Vašeho loga

Díky reklamním taškám můžete dát vědět svým zákazníkům o novinkách a plánovaných produktech, které se chystáte zavést na trhu. Seznamte se s dalšími oblastmi investování do propagace firmy.

Máte širokou variabilitu výběru

MATERIÁL

Reklamní tašky lze obecně rozdělit do třech kategorií na igelitové, papírové a látkové. První ze zmíněných variant je vhodná v případě, kdy prodáváte zboží nižší váhy. Jedná se o nejlevnější variantu a tudíž je tento typ tašky vhodný pokud máte omezený rozpočet.

Papírové tašky jsou vhodné k přenášení zboží, ale stejně tak Vám zajistí kvalitní propagaci u Vašich obchodních partnerů. Hodí se jak k předávání dárků, tak i přenášení obchodních dokumentů. 

Látkové tašky jsou ideální variantou pro firmy, které smýšlejí ekologicky. Jedná se sice o nejdražší z dostupných variant, ale zároveň s nejdelší životností, a tak je zde nejvyšší pravděpodobnost, že ji zákazník použije opakovaně a tím více lidí si jí i všimne.

ROZMĚRY

Rozměry jsou v drtivé většině případů volitelné. Doporučujeme Vám vybrat velikost, do které se pohodlně umístí zboží, které prodáváte – většina prodejců vybírá jednu menší a jednu větší velikost. Stejně tak doporučujeme pořídit i tašky na víno.

MOTIV

Můžete si zvolit některý z již vytvořených motivů, nebo si nechat vytvořit originální návrh podle nabízeného zboží a sdělení, které chcete poslat dál. 

Většině dodavatelů postačí, pokud jim napíšeme požadavky a jejich kreativní oddělení již sama zpracují několik návrhů, ze kterých si budete moci vybrat konečný motiv.

Tip: Přečtěte si o důvodech, proč firmy investují do reklamy na internetu.

Bez propagace se o Vás zákazníci nemusí vůbec dozvědět

Nikdy byste neměli podceňovat investice do reklamy, protože jedině tak budete mít kontrolu nad sdělením a zajistíte, že se o Vás potenciální zákazníci dozví. 

Kvalitními reklamními předměty budujete pozitivní vztah mezi zákazníky a Vaší značkou. Takové předměty jsou navíc použity opakovaně, a díky tomu zůstáváte v povědomí svých zákazníků mnohem déle. Náklady na jejich výrobu jsou nízké, ale mohou Vám přinést vysoké zisky.

Při výběru reklamních předmětů se řiďte jednoduchými pravidly. 

REKLAMNÍ PŘEDMĚTY MUSÍ BÝT

  • kvalitní
  • užitečné
  • dostatečně velké na umístění loga
  • použitelné u mužů i žen

VHODNÉ REKLAMNÍ PŘEDMĚTY

  • tašky
  • psací potřeby
  • kalendáře, diáře
  • trička
  • USB disk
  • klíčenka
  • termohrnek, keramický hrnek

Některé společnosti nebo třeba hotely zase využívají jako reklamní předmět například tělovou kosmetiku a šampony s vlastním logem.

Platí, že reklamní tašky jsou absolutním základem, protože právě do nich budete moci umístit i další reklamní předměty, které chcete darovat.

Jaký by podle Vás měl být reklamní předmět, kterým se budete prezentovat před Vašimi zákazníky, ale zároveň i před Vašimi obchodními partnery?

Související příspěvky

Peter Wang